R.I.P.

Din câte știți, eu nu prea obișnuiesc să pun articole serioase. Dar de data asta o voi face.

După cum cred că ați aflat deja, Michael Jackson, „The King of Pop”, a decedat aseară într-un spital, la vârsta de 50 de ani, în urma unui stop cardio-respirator. Michael se pregătea pentru un turneu de rămas-bun, intitulat „This Is It”; după concertele din Londra urma să se retragă definitiv din show-biz. Lăsând la o parte scandalurile în care a fost implicat, operațiile sale estetice și comportamentul său din ultimii ani, Michael a fost un mare artist și o sursă de inspirație pentru mulți cântăreți și dansatori din tânăra generație.

Eu, personal, nu am fost o mare fană Michael Jackson, mi se părea cam sărit de pe fix. Bineînțeles, eu nu l-am prins prin anii ’80, la apogeul carierei sale. Și sunt convinsă că hiturile lui, precum „Thriller” și „Billy Jean”, vor rămâne în istorie pentru mult timp. Sper doar că oamenii nu-și vor aduce aminte de ciudatul care și-a schimbat culoarea pielii și și-a desfigurat moaca din cauza multiplelor operații estetice, ci de marele artist care purta mănuși albe și care a inventat moonwalk-ul. 🙂

Rest in peace, MJ!

Caracotopelnitza. 😉

~ de caracotopelnitza pe Iunie 26, 2009.

5 răspunsuri to “R.I.P.”

  1. aw dude saracu 😐 R.I.P MJ . 😮 ce fac operatiile estetice din oameni,am auzit ca avea cancer de piele:-??

  2. R.I.P. Michael Jackson

  3. tragic:( ciudat:( nasol!:(
    rip=((

  4. am înţeles că avea şi lupus şi nu mai ştiu ce boli
    dar după autopsie se va afla exact de ce boli suferea

    Rest In Peace :)>-

  5. ie!
    M.J.
    Pana sa moara…nu mi-a pasat asa de mult
    eram de aceeasi parere cu ceilalti…:|
    acum imi pare rau:D

Lasă un răspuns

 
